czwartek, 4 października 2018

Kanał o pływaniu na youtube.com - Pływackie porady:Nauka pływania, technika pływania, trening, triathlon, pasja

Chciałbym zaprosić wszystkie osoby odwiedzające bloga do subskrybowania mojego kanału na youtube.com, który widnieje pod nazwą ,, Pływackie Porady''. Decyzję o stworzeniu kanału podjąłem ze względu na swoją pasję do pływania i chęci postawienia kolejnego kroku, który ma na celu poszerzenie przekazu. Moim celem, jest to abyście miło i przyjemnie spędzali czas oraz mogli wynieść przydatne i pomocne informacje, które pomogą Wam osiągnąć wymierzone sobie cele i postanowienia. 

Link:  Pływackie Porady

Filmy na moim kanale będą dotyczyły:

  • Nauka pływania 
  • Trening pływacki
  • Trening na lądzie 
  • Informacje o sprzęcie sportowym
  • Treści motywacyjne 
  • Ciekawostki ze Świata pływackiego
  • Porady dla osób zaczynających przygodę z pływaniem
  • Pływanie na wodach otwartych
  • Triathlon
  • Technika pływania
  • Podstawy pływania 
  • Bezpieczeństwo nad wodą
  • Moja opinia na poszczególne tematy
  • Zdrowy styl życia
Na kanale już znajduje się dziesięć filmów. Po prawej stronie bloga, znajduje się odnośnik do kanału i jego subskrybowania.

Kanał jak i bloga prowadzę sam. Nie mam dużego doświadczenia w kwestii montowania i nagrywania filmów, ale zawsze staram się przekazać najprzydatniejsze informacje, wszystko wyjaśniać w przystępny sposób i wkładam w to całą swoją pasję do pływania.

Mam nadzieję, że miło i owocnie spędzasz czas na czytaniu bloga i równie fajnie go spędzisz na oglądaniu moich filmów. Zapraszam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz